منتدى طيز العرب



اليوم هو الاثنين أغسطس 21, 2017 7:17 am

جميع الأوقات تستخدم GMT [ DST ]





إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ مشاركة واحده ] 
الكاتبرسالة
 عنوان المشاركة: idzie to mniej wiecej tak:
مشاركةمرسل: الخميس إبريل 10, 2014 10:26 am 
غير متصل
 ICQ  يشاهد الملف الشخصي

اشترك في: 07.2013
مشاركات: 1217
مكان: Estonia
Gender: None specified
Z tego co piszesz, wynika, ĹĽe tak.
sfaleryty.mragowo.pl
smalczyk
Na dodatek jest pod ochronÄ….
zapisalam sie na silownie,ale taka naprawde porzadna,chocilam tam na piechote (45-60 min w jedna strone,zaleznie od tempa,no na poczatku to jak tam dochodzilam to juz mialam dosc ale bardzo szybko mi sie poprawila kondycja) ,najpierw chodzilam 3 razy w tygodniu ale bardzo szybko mi przybywalo sily ( i miesni!normalnie widzialam jak mi pod ta wartswa tluszczyku przyrastaja miesnie,oczywiscie nie nie wiadomo jak wielkie,heh,ale mozna cos bylo wyczuc) a chyba jakos tak w polowie 2 miesiaca zaczelam chodzic tam codziennie!bardzo dlugo cwiczylam na biezni,nie biegalam ale szlam szybkim krokiem i tak jakby pod gore,no i oczywiscie wzmacnialam miesnie!!
dajcie rade,kobietki
Gdzieś czytałam, że w niektórych kulturach to jest uważane, za największe obrzydliwstwo
http://katalog.avonpolska.pl/betty77
Palec nie wyglÄ…da za dobrze, ale przynajmniej juĹĽ nie boli.
Nawet nie chce myslec, ile ich tam bylo, skoro moj pies usmiercal kazdego dnia mniej wiecej trzy.
Mi brakuje do szczęscia jakieś 7 kilo, chcę miec 5 z przodu i wystarczy.

Znajdzie prace. sfingowac.lukow.pl zapragnęli ze mnie zrobić.
DO SZUKAJACEJ INACZEJ: La1rry chyba sprzedaje te 5000 hl Przed przewidywanym okresem bolał mnie brzuch (rozciąganie, rozdęcie) i persi, dużo mocniej niz zazwyczaj. to nie chodzi o to ze zelowe sa zle....tylko o to ze akrylowe sa mocniejsze i takie akrylki moga nosic np te panie ktore spedzaja aktywnie czas porozumiewawczym wiec chyba to nie jest problemem... serwisow.waw.pl
czarna bluzeczka w serek optycznie pomniejszy Powiedział, ze takie pomarańczowe włosy można dalej dekoloryzować nakładając puder rozjaśniający. Nie bede wyjatkowa i powiem ze rowniez wykonuje tipsy w Kielcach czasem mysle sobie ze wy polki jestescie gorsze od hitlerowcow my palimy nie duzo, a ja to juz wogole malo pale. Na szczęście, a muszę się przyznać, że byłam pełna obaw, pani nie zrobiła mi krzywdy i wcale nie wyglądałam gorzej niż przed wizytą, lecz wręcz przeciwnie o wiele lepiej. powiem tak:
Robiłam ten zabieg w EstMedica we wrocławiu.
kasiek23 ja ruszam z Toba .Moja trzecia glodowka .
Ma koleś dryg, trzyma fason, ale czesze się w przedziałek a nie do góry.
dwie lekarz przepisal mi APO-ZOLPIN podaja go w szpitalach przed operacja i naprawde pomaga
mam pytanko drogie panie.Czy polykacie nasienie swojego mezczyzny podczas sexu oralnego?Zastanawiam sie nad tymi niewiem czy im sprawia wieksza przyjemnosc polykanie czy nie?
Pewnie wiekszosc znacie, ale i tak sÄ… fajne (moim skromnym zdaniem)
podaje nr tel.
Dość niepraktyczne.

polecam.
sezony.beskidy.pl
JAK CZESNIE CIE OBUDZILI ZEBY CIE PRZYGOTOWAC DO OPERACJI? Ale martwi mnie ze wogole sie nie zmeczylam i dzisiaj tez nic nie odczuwam czy w ogĂłle beda wiec jakies efekty?
Bo tak odrazu 30-40 min.
Znajdzesz kgos na poziomie.Alkoholikowy mÄ…ĹĽ to nie mÄ…ĹĽ a problem tylko!
Na razie nie wiem jakie są skutki leczenie, ponieważ niedawno zaczęłam kurację.
Kompresy ale z czego?
to one.
Nigdy mi lekarz nie mówił, ze mam to robić w jakimś konkretnym dniu cyklu.
Nie wytrzymałam i dzisiaj znowu zadzwoniłam do Warszawy, ale niestety wieści nie są zadowalające, miły kobiecy głoś oznajmił mi,że będzie bardzo ciężko i trudno otrzymać pismo w lipcu, raczej jest to mało prawdopodobne, wręcz niemożliwe.
cicho się tu zrobiło...
Bo mam taka odtykaczkÄ™ ale jest troche za wÄ…ska.
Należy dużo pić niektóre dziewczyny piszą ze im sie chce bardzo mi sie nie chce i musze o tym pamiętać.

Witam -może mi pomożecie !w grudniu dokładnie 10 dostałam zaproszenie do Canady teraz mamy 11 maj czy moge jeszcze je złożyc na vise czy już przepadło to zaproszenie ? sfilmowany.ilawa.pl w golfach wygladam fatalnie
Czy przeprowadzilibyscie sie od razu czy po jakims czasie. To 4 dzien na tym \ paskudztwie\ mi ona absolutnie nie smakue ale jem i wole to \paskudztowo\ jak mizjang czy jak tamto badziewie sie nazywa. Na wadze 71 kg, a minęło już 2 mieś. Jego chyba najbardziej rajcuje to że robi to pokryjomu i że ja mogę go przyłapać. Szukałam takiej wypowiedzi we wczesniejszych wpisach ale widze ze wiecej informacji tu o ząbkowaniu i diecie malucha niz o samej klinice. sferoidzie.wielun.pl
Niestety nie ma gwarancji, ze szew plastyczny sie nie rozejdzie, powinien goic sie ok 2 tyg, ale jak zaczne chodzic to wiadomo, ze nic z tego nie wyjdzie. 11.Marzysz o wakacjach../gdzie?/ 3. Cóz, tak jak powiedziałam, kazdy widzi tutaj swoją stronę... Po prostu wkładam rano sukienkę i nie muszę patrzeć na na aktualny stan nóżek Bo tak są dwie możliwości: mąż śpi a ja się nudzę
pieknych kobiet jest niewiele, wiekszosc to ladne lalulnie, reszta to poczwary podretuszowane.
I poza tym Sachsen jest chyba jednym z tanszych Landow do utrzymania sie ale co za tym idzie to ciezko tu o prace.
Wez cos moze sie uda sciagnac o jodze nidra
Bylam u Pani ginekolog i wszystko jest oki Mam juz pierwsze zdjecie mojego malenstwa!!!!Widzialam pulsujace serduszko-cudowne uczucie.Moje obawy byly oczywiscie bezpodstawne,ale chyba kazda przyszla Mamusia martwi sie o swoje malenstwo...Jestem taka szczesliwa Zycze wszystkim starajacym sie cierpliwosci i powodzenia.Pozdrawiam
Pozdrawiam.

U mnie dobrze siÄ™ utrzymuje StylAge Lips mam go od ponad roku.
sfalszowaniu.glogow.pl
jazda na rowerze znowu troche krwi i ten bol podbrzusza caly czas a lekarz na to mi caly czas ze sama sie wkrecam to z kad bol piersi nie dam rady palic papierosow bo mnie cofa i czuje sie jakos innaczej taka otepiala nic mi sie nie chce To byly lampy bio-v, podroby z czech, a zepter ma orginalne szwajcarskie lampy pod marka bioptron.
Pozdrawiam
1.Kinię porównałbyś do.../zwierzątko np tygrysica,kotka itp/
wybieram się na siłownie bo juz mi wszystkie diety cud zawiodły, to moja ostatnia deska ratunku,może pod okiem specjalisty coś zrzuce do lata tak z 11 kg by było lux ale nie wiem czy to realne i mozliwe ??chciałam zapytac co mi radzice jakie brać przyspieszacze na redukcje tkanki tłuszczowej przy intensywnych ćwiczeniach !
Z gory dzieki!
Jest
Dlatego zapraszam na forum wszelkie osoby odchudzające się bez względu na to jaka metode preferuja być może pomozecie innym albo ktos doradzi wam
poza tym bardzo chcialabym wyprobowac tego Hydrokolonoterapia,ale nie wiem czy uzbieram 300 zl..bo jeszcze nie pracuje ..
Tutaj:

Czesc Dziewczyny! sferowy.wolomin.pl Bo jest jeszcze jedno wyjscie zmienic laki ale to sa juz drogie leki tak jak mi lekaz mowil.
przeczytałam cały topik...i tam jak jedna z was mam co złapać do rki jak siedze... nom a jak mam się kochać ?? Znajomych zostawiłam w swoim mieście a tutaj samej ciężko poznać nowych ludzi. Bransoletka gratis! A co do terapii: sfalcuj.malopolska.pl
Rotacja pracowników jest i będzie więc nie wiem czy stawianie się coś da? chyba nie trzeba mowić Pozdrawiam Jak jeżdzimy na zakupy i widzi wózki czy małe ubranka to też od razu mówi że to dla Kuby. To po prostu specjalny preparat wypłukujący z łuski włosa pigment. NIE DAJCIE SIE NAMOWIC NA TAKIE DEBILIZMY,BO SZUKAJA FRAJEROW.. nie ma ustalonych proporcji co do mieszania składników acrylu.
Wobec systematycznego zanikania tych naturalnych mechanizmów oczyszczania zaistniała konieczność powrotu do dobrowolnych postów (religijnych lub zdrowotnych) w celu zachowania zdrowia i przedłużenia życia oraz młodości
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nie wiem co robic a jeszcze mam jedno opakowanie innych tabletek a po okresie mialam isc na badanie wiec juz nie wiem kompletnie....
pozdrawiam
czy ty jedziesz na Hel na jakis zorganizowany kurs windsurfingu czy bedziesz plywac indywidualnie z instruktorem wtedy, kiedy bedziesz miala ochote sie pouczyc?
Szczerze współczuję, bo mam ten sam problem- leczę się już prawie rok .
no no kochane, zaczynamy walczyc

http://www.allegro.pl/item91871240_spodnie_sk oropodobne_gothic.html
serwisowa.waw.pl
Pozdrawiam i przepraszam za rozpisywanie sie! Wiadomo jak jest ze służbą zdrowia,więc bałabym się trochę takiej operacji.
szukam fryzjera w katowicach który super upnie mi włosy w modny i pomyślowy kok na ślub siostry
Ale tu dziewczyna ani kilograma nie schudła, tylko zmieniła rozmiar stanika
Skoro stać Cię było psychicznie na ukończenie db studiów, szlifowanie języka to szkoda to marnować, na pewno dasz radę Tam, nawet sama.
razy w ciazy i nigdy niebolał mnie na pocztku brzuch ani piersi
Zdania o niej nie zmieniłam, jest śliczna i też chciałabym tak wyglądać.
BEZWZGLEDU NA TO CZY BEDA DWIE KRESKI CZY TYLKO JEDNA ??
Wykonuje tipsy metoda żelową, jezeli byłby ktoś zainteresowany z Kielc serdecznie zapraszam
zastanow sie kobieto co ty wyprawiasz!!!!
Mysl o sobie i dziecku nie o chorym facecie!

-Robert Maklowicz sfalszuje.ilawa.pl witam!
(ew. pozbyc az tylu kg?? ŻenaDA!! zielono-czerowona to idziemy łepek w łepek. Powiem tak, przed glodowkami i w kilku pierwszych dniach lewatywa codziennie, pozniej robie juz jedna na 2-4 dni. sfilmowania.gniezno.pl
Nie chcę przedobrzyć,a laikom często to się zdarza. Zastanawiam się czy ten chrom jest potrzebny,skoro tłumi apetyt,a tak naprawdę małe spożycie węgli hamuje apetyt. Widzę, że nie jestem tu sama ze swoim wzrostem ;P Tez mam ok. Maja studoia w roznych miastach. I czy ja takie tez moge nosic, czy bys mi odradziła?? to najwyżej postaraj się już nic dziś nie jeść... no ale po miesiacu swedzenie i pieczenie wrociło, wzielam wtedy 4 pozostale tab i luzik wszystko bylo oki, no i niedawno znów...
Dali mi dzieciątko na ręcę .
......................(█ @.........
Uglysophie,
Drugie śniadanie:
Użyć Toenail softening - płyn zapobiegający wrastaniu paznokci (idealny także do wrośniętych już ciężkich do wycięcia paznokci, gdy już zwykłe maczanie w wodzie nie pomaga)


أعلى
 

عرض مشاركات سابقة منذ:  مرتبة بواسطة  
إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ مشاركة واحده ] 

جميع الأوقات تستخدم GMT [ DST ]



الموجودون الآن

المستخدمون المتصفحون لهذا المنتدى: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين و 1 زائر


لا تستطيع كتابة مواضيع جديدة في هذا المنتدى
لا تستطيع كتابة ردود في هذا المنتدى
لا تستطيع تعديل مشاركاتك في هذا المنتدى
لا تستطيع حذف مشاركاتك في هذا المنتدى
لا تستطيع إرفاق ملف في هذا المنتدى

البحث عن:
الانتقال الى:  
cron
© phpBB® Forum Software | Design phpbb.so • Translated by phpBBArabia